‘Waar gehakt wordt, vallen spaanders’, luidt niet voor niets het spreekwoord. Hoewel Improfin er alles aan doet om klanten te leveren wat ze van ons mogen verwachten, kan het in individuele gevallen zo zijn dat u niet tevreden bent over onze kwaliteit, dat u vindt dat er niet geleverd is wat er is beloofd of dat een van de docenten, adviseurs of andere medewerkers u heeft teleurgesteld. Of misschien ziet u mogelijkheden tot verbetering en wilt u daar graag op wijzen. Omdat Improfin de kwaliteit van haar diensten hoog in het vaandel heeft, omarmen we suggesties ter verbetering en dus ook klachten. Ook hier geldt :
Bent u tevreden vertel het anderen, bent u ontevreden vertel het ons!
Vanzelfsprekend streven we naar een zorgvuldige behandeling van uw klacht en een voor alle partijen billijke oplossing.
Vanzelfsprekend kan het zo zijn dat we van mening blijven verschillen over de aard van de klacht, de omstandigheden waarop de klacht van toepassing is, de geboden of te bieden oplossing of de verwijtbaarheid. In bovenstaande gevallen bestaat de mogelijkheid zich te wenden tot een onafhankelijke derde in de persoon van de heer P.J.M. Poirters RA, Partner van WitloxVanDen Boomen Accountants en Adviseurs. De heer Poirters is bereikbaar op het mailadres peterpoirters@wvdb.nl en telefonisch op 088 1 948 775. Het oordeel van deze onafhankelijke derde is voor Improfin Groep en haar onderdelen bindend.
Alle documentatie met betrekking tot klachten en opmerkingen, wordt tot 2 jaar na dato bewaard.